hey you ! saya punya blog diceroboh . damn it , hey ! saye tak nak tulis tapi menaip kerana tulisan saya buruk

Sunday 2 October 2011

one day with them

Hye! heehe . topik harinie fasal lepak jea :) hahaha. best kot! aku dukong hang , hang dukong aku.
HAHA. huan hujan pun semngat nak kelua , trimas kepada pelakon tambahan kite yeay JOYAH :)
bwk kelua . hihi , aku ingat blogger aku takboleh bukak dah! nasib baek ade adek anas syazwan kamal
 heee :) asyik2 g ts . dah lah tempat aku hilang ic . HAHA , time online nie perangai joyah laen --''
ape kene eh , aku tahu dah. tapi aku berat hati nak gtauu . rasa mcm malu pon ada . aku suruh dia terus terang takmaw -,- nak rahsia jugak , die just ckp letih la penat lah. aku kenal hang laaa . hmmm, nanti akan tahu jugak :)
abaikan dulu .
sebelah ni gamba bodo , yarp orang kedua dukong aku :)
orang first tipahh . heee.

mmg best hang dgn diorang walaupun dekat dekat je tempat yang kami pergi . hikhokk ! :)

No comments:

Post a Comment