hey you ! saya punya blog diceroboh . damn it , hey ! saye tak nak tulis tapi menaip kerana tulisan saya buruk

Saturday 1 October 2011

HIHI

Malam nie banyak aku update status . Terok betol  . Hehh , hari nie kan kakak ayarp kawen :)
Mmg meriah lee . hihi , time tu lah ada orang nak gadoh . puihh , merosak kan keadaan --''
HIHI . sebenarnyaaaaa .  akuuu suka kat sorang nie . hihi ,
Korang takpayah tahu lah kan sape orang itu :) kalau korang agak punn , mesti salah . AHAHA
nak cerita apa lagi huh ! :)

hihi . gambo sebelah ni , cun kan ! hahahaha .
hari nie , semalam kelmarin . dok tgok muka tipah ,muka joyah . dah jemu heh aku dok tgok harii hari , boleh ubah muka tak ?
HAHA . tukar jadi ultraman ka! superman ka! HIHI
supermann :)
Mngada haihh #!@#$%^&*(
aku tulis blog nie sampai tangan aku dah gtal ! kerja nak garu ja. puihh !
after kenduri , pergi ts kejap . HIHI ,
bestt :D dah lama tak tgok muka geng ts XD
baru ade peluang lepak sekejap pun jadi lee . HIHI
time nie jugak lah adek aku buat hal , nak muntah la . nasib baik tak muntah kat tilam aku . haihhh , dah muntah takut nak pergi tandas . paneh jaaa -,-
Lets say , kalau dia nak berak . boleh pulak pergi . nie muntah aku kene teman g tandas . adoiii
Nasib baik ja aku nie baek , hihihi . baek baek kan .
si joyah nie , aku dah ngantok sebenarnya . tapi dia suruh aku jgn offline lagi . But ! kalau lebeh pukol 12 , mmg selamat jalan lah kan . aku tgh bermimpi time tuh . HAHAHA ! tu laaaaaaaaaaa tadi dah balek rumah dok sebok nak online pesbuk jugak , menyusahkan je pondan nie . haihh , takpeee lee, aku tnggu .
--'' Bukan demi hangg tau tak joyah! jgn nak perasan . -,-
HAHAHAHA !

2 comments:

  1. hare,,,dok buat ramai ap hang n tatau..hahahha...tipah pak unk..celaka sungguh.hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahah ! standart ahh tuh . HIHI

    ReplyDelete