hey you ! saya punya blog diceroboh . damn it , hey ! saye tak nak tulis tapi menaip kerana tulisan saya buruk

Wednesday 5 October 2011

Nothin

exam ? exam lagi 1 week macha ! come on come on aden , study hard ! cant play anymore for this week,
taknak gagal , taknak gagal ! okay , smlm aku study dari pukol 12 smpai 3 :P
Osemm ! tak ngntok pungg , hihi . Math aku cek balek jawapan belakang byk yg betol ! hoho , lagi osem .
Harini sains ! Sains and math penting ! hmm, this is final exam . and menentukan kelas aku tahun depan walaupun pindah skolah . haihh , aku sorang jela yg skolah lagi . eyra , dah habis dah . die form 5 tahun ni , okay aku budak lagi :) HAHA ! nasib baek skolah sesi pagi tahun depan ,petang boleh la buat apa yg aku suka .
:)
yeahh ! if tahun depan kelas no 123 okay la ,
aku taknak kelas belakang ! malu kalau duduk kelas belakang , pengawas plak aku dah berhenti .
Mmg bagus pun aku berhenti pengawas , kekadang smpai takde masa langsung .
hee ,  Mlm ni eyra nak tido rumah aku ? entah paseipa , ada ceramah ap taktahu smpai nak lari prgi rumah aku .
adoii wat palo sungguh , hmmm ! walaupun tragedi oktober tu berlaku. we all lepak seperti biasa 
bagus lah kalau mm tu kan , hehe.
ape yg aku cerita dekat blogger ni saja ja , just taknak tulis dekat diari -.-
korang jgn amek kesah pasal cerita2 aku ni . bukan tak betol , tapi ada mkna :D
korang cuma baca ja , jgn jaga tepi kaen org laen pulok . hahahah!
dapat tahu ade orang buat mulut , kene pijak lah orang tu , 
Okayy , smlm kawan aku dah mintak maaf . haaaaa pandai pun mintak maaaf
awok dah buat salah kan , pandai mintak maaf . aku just taknak hang terpengaruh dgn perangai diorg ja
diorg kan sosial sgt , sakai pulok tu . harap ja kembar punn . tak reti nak tunjuk teladan yg baek .
lalalala ~ akhirnya hang nak pun kawan dgn aku balek ,
hang sendri janji yang mmg taknak tinggal aku . haaaa , bagus ! (Y)
Cheers bestie :)

No comments:

Post a Comment