hey you ! saya punya blog diceroboh . damn it , hey ! saye tak nak tulis tapi menaip kerana tulisan saya buruk

Monday 10 October 2011

Dunno ! haha

Hey all . Selalu nya tengah malam aku selalu down.
Feeling apa taktahu , hahahahah ! Arhhh! forget it .Aku dah ade orang yang aku syang .
Tapi , walaupun aku tak pasti yang dia sayang aku ke tak. tapi hati aku tetap keras . lalalal

Tadi tgok wayang dengan Joyah and Yayapee mmg best. 
Hmmm, and aku tak hampa kan diorg mcm haritu . hahhaahah !
Selalu tinggal wallet . Tu la perangai buruk aku . ;) heeee 
Thanks ayarp sebab ambek aku time balek skolah tadi . Pertolongan anda amat aku hormati 

hehe. gmba atas ni agak ape huh ? aku pun taktahu lah nak cakap macam mana .
Tapi aku memang suke tgok gambar ni . Biarlah aku merapu seorang diri and merapu lah.
HAHA ! Biar lah aku syok sendiri pun. Kalau aku tak ngaku pun buat apa. 
Open minded lah sikit kann. Bab bercinta ni memang susah aku nak control,
Lagipun bercinta dgn serius pun belum tentu aku dapat menikmati.

Hmmm, HAHA ! My heart is only for you mom ;)
hahahahahaha. and also you too dude !


Dude ! SERIOUSLY ;)

No comments:

Post a Comment