hey you ! saya punya blog diceroboh . damn it , hey ! saye tak nak tulis tapi menaip kerana tulisan saya buruk

Monday 19 September 2011

Siapakah

Arhh . saket kot bontot aku ni , tak gune betol . dah byk kali aku masuk tandas .
Time nak jalan mesti aku  jalan sloww ~~
haihhh , lantak lah . kat skolah japg sape berani pukol ponggong aku.
mmg nahas aku tumbok -,-
smlm pun dah ramai tahu yang aku tk datang skola sbb ponggong saket .
tolol itu nama nya . heh ! smlm pulak , awie ajak g ruma eyra --'
mula mula agak malas . tapi si froggy suruh , sbb mak die takde kat ruma . terpaksa pergi .
time diorang kelua g kedai beli maggi , kat belakang ruma dgar orang ketok pintu . TAP !
then terus hilang . lahanat  , setan tuh ! dah la time pukol 12 -,-
Lalallalalala ~
aku dah malas nak update dah hari ni .
boii :)

No comments:

Post a Comment