hey you ! saya punya blog diceroboh . damn it , hey ! saye tak nak tulis tapi menaip kerana tulisan saya buruk

Thursday 29 September 2011

Puih ! letih bak hangg !

Hoh ! Mak aku g Kl hari nie , gila lah kan . esok aku rasa malas sangat nak g skolah lagipun jiran aku yang depan rumah nie nak kawen , so esok baek aku g mnyebok diorg nak akad nikahh kann .
Itu hal yang lebeh afdal kann XD Oh yeahh ! Kejap2 , mak aku g KL so aku lah kene hantar kakak aku g skolah , adek aku g skolah . ambek diorg balek sekolah and what eva the fuckin things ! hoh !
Joyah pulak tadi muncul sudaaah . HAHAHAH ! pelakon tambahan ituu .
Hari nie tulang aku berbunyii . hahhahaha , esok maybe retakk .
sabtu kenduri pulak mesti patah hahahah . pengarah banyak buat kerja sangat walaupunn i MUDA .
hahahah , mmg muda punn . sape yang baca post nie mesti tua .
Rilexxx . yang pengarah comel yang baca hidung kembang :D
sabar lah yeee , baru lepas raya jea nie :) Saket hati heh dok melayan twitter , pesbuk pung same .
Kalau bukak Notifications banyak bapak ! Time dah selesai semua nya dan sikit jea yang online mesti sunyi .
pesbuk sekarang nie dah sakai pungg . saket hati ja .  yang mak aku nie agaknya bila mai taiping nie huh .
Jgn smpai lupa taiping sudee XD
and nak bodek suruh beli baju superman lah kannnn XD
wahh wahh ! kalau aku pakai baju tu mesti awesome kann kann :D #perasangila rasa macam nak katok ja
HAHA ! time tgh2 malam nie lah aku ade masa nak update blogg pun . Like i said , pengarah selalu busy dengan karear nya . hahahah , karear pertama basuh baju sidai baju. angkat baju. karear kedua , g lepak . karear ketiga menggedik hahahah XD
aku nie berbakat tau tak! hahahah .
weii korang , aku dah letih , so ? boleh kann aku belah dari taip menaip nie .
Oh yeahhh ! awww :) Say byebyebye to my blogger .
hahahahhaha . who care ? arhhh . abaikann ! asalamualaikommm yaa ahli kubur . eh eh ya ahli blogger and pesbukk :)

 Awesome kan ! ade mcm joyah tak ? hahahah

No comments:

Post a Comment